Mijn eerste winactie!

Wauw, ik ga mijn eerste winactie het internet opknallen! Ik vind het superspannend hoor. Ik koppel hem dus aan de #FightingMyNafsChallenge omdat ik op die manier mensen kan motiveren om iets te doen voor zichzelf om zich beter te voelen. En dan aan het einde maak je kans op een kadootje. Dus buiten dat je jezelf beter over jezelf zult voelen, kun je ook nog een kadootje winnen. Leuk toch!

Wat moet je doen om kans te maken?

Het zit dus zo, als je mee wilt doen aan de #FightingMyNafsChallenge en kans wilt maken op het kadootje, wil ik graag dat je

  1. jezelf motiveert om te werken aan dat stemmetje in jezelf. Dat stemmetje dat zorgt dat je lui bent, of dat je op je nagels blijft bijten, of dat je de garage die je al tig jaar wil opruimen, nog steeds niet opgeruimd hebt, dat je misschien een kast wilt schilderen maar dat uitstelt. Dat je mailtjes niet altijd beantwoord. En noem maar op. Het is een kwestie van jezelf trainen. Hoe vaker je dat stemmetje negeert en iets gaat doen wat je wilde doen, hoe sterker jezelf word en hoe zwakker dat stemmetje word.
  2. Mijn pagina Famizo op facebook deelt en je vrienden vraagt om de pagina te liken. (Ik geloof dat dat wel openbaar moet omdat ik het anders niet kan zien.)
  3. Me af en toe iets laat weten over hoe het gaat. De Challenge duurt 40 dagen (I know it’s long maar na 40 dagen zou je dan echt heel sterk moeten zijn) Je zou echt verbetering moeten zien. Als de 40 dagen te lang zijn kan ik er altijd nog 30 dagen van maken maar voorlopig stel ik het op 40. Dus laat me af en toe iets weten, dat hoeft echt niet vaak, ik wil gewoon wel af en toe iets horen zodat ik weet dat je echt meedoet.

DE PRIJS!

Nou omdat het nog januari is en je altijd wel een agenda kan gebruiken heb ik besloten om een agenda te kopen voor mezelf van teamconfetti en omdat ik dus iemand wil belonen voor het meedoen met deze Challenge koop ik er nog 1! Je maakt dus kans op een agenda van teamconfetti.nl . Ze hebben echt een hele leuke gezellige blog en de agenda is ook superleuk!

Welkom op deze feelgood-blog! Ik ben Olga en ik schrijf met veel plezier dagelijks artikelen voor teamconfetti.nl. Ik word geholpen door mijn vriend Tom en mijn twee crazy cats, Mo & Tetkees. Samen vormen wij Team Confetti! De artikelen die hier langskomen, zitten vol creativiteit en inspiratie om je leven ietsje leuker te maken. Pak er dus een lekker kopje thee bij en duik in de wereld van Team Confetti…

It's a new dawn, it's a new year, it's a new agendaaaaaaa! En als je er nog niet eentje hebt, dan heb ik goed nieuws. De Team Confetti agenda is namelijk in de aanbieding en kost nog maar €10,- inclusief verzenden!<br />
http://www.teamconfetti.nl/sale-tc-agenda-nu-nog-maar-e10http://www.teamconfetti.nl/product/team-confetti-agenda-2015/

About the post

Geen categorie

Geef een reactie

