Tha weekend!

Wauw, dat was me een weekend! Meer dan de moeite waard. Vrijdagmiddag zijn we vertrokken naar Amsterdam. Mijn schoonzus woont in Amsterdam en geloof me, die kan ECHT lekker koken. Natuurlijk was ik thuis helemaal bezig met de #FightingMyNafsChallenge maar toen ik eenmaal in Amsterdam was,  heb ik die even aan de kant geschoven want boy oh boy, ze had een cake gemaakt, met caramel aan de binnenkant en met stukjes stroopwafel… Jammie jammie. Zalig. Het avondeten was ook om je vingers bij af te likken, zoals gewoonlijk. Kip met olijven, my favorite. Mijn man houdt veel van vis maar hij had pech. Vis stond de volgende dag op het menu. Heel braaf heb ik me wel gehouden aan de koffie met honing. Maar dat was het dan ook wel. Buiten dat we lekker gegeten hebben was het gewoon ook heel gezellig. Ik voel daar altijd een enorme rust die heel fijn aanvoelt.

Zaterdag hebben we heerlijk ontbeten met msmen maar, echt, ik denk echt oprecht niet dat er iemand is die dat beter kan klaarmaken hoor. Ze zijn zooo superzacht, ik kan ze wel elke dag eten. Na het eten viel de kleine in slaap en ook heel lang. Niet handig want we wilden nog kijken voor een buggy. Als prinses S. straks naar school gaat, moet ik haar met de bus of tram brengen en die zijn niet altijd handig om in te stappen met een wat bredere kinderwagen. Het was dus tijd voor een buggy. Op internet had ik goede dingen gelezen over de nuna pepp maar toen we die eenmaal zagen viel hij wat tegen. Hij was ook wat breder dan een gewone buggy jammer genoeg. Hij viel dus dus af. We zijn uiteindelijk na kleine N. helemaal gek gemaakt te hebben door hem in elke buggy te laten zitten en een stukje te rijden, gevallen voor de maclaren Buggy Quest Denim. Het is een wat stoerdere uitvoering en dat past bij degene die er in moet zitten. Een stukje duurder dan de andere maar als ik elke dag een stuk moet lopen is dat natuurlijk wel de moeite.

Maclaren Buggy Quest Denim Indigo

Zondag zouden we naar Alkmaar gaan en dat was ook heel gezellig. De kleine N. sliep weer heel lang dus ik kon samen met mijn kinderen, alle 3 de stad ingaan waar ik weer een diertje van Schleich kocht voor de prinses, een 2de hands loopmotortje voor kindbaas, een grote zak snoep voor diva A. enne ook een voor mij en de prinses. Zo fout maar er zat dus geen gelatine in dus ik ging heel snel overstag. De Greginator die kocht zelf van alles want die werkt sinds een tijdje bij de Blokker. Maar wat ook leuk was, waren de bestellingen die aangekomen waren. Ik laat meestal dingen bezorgen bij mijn moeder omdat ik dan minder verzendkosten moet betalen en deze keer had ik een bestelling gedaan bij http://www.islamitischkinderspeelgoed.nl. Echt leuk. Een soort van gebedskalender/agenda en een huisje waar Arabische letters bijzitten en er zijn ook de vormen van de Arabische letters uitgezaagd Heel handig want prins N. had afleiding nodig. NOG leuker was dat mijn prijs was aaangekomen. Een tijdje terug deed ik mee met een wedstrijd op facebook en ik had daar een uitgebreide staafmixer gewonnen van Philips. Superleuk natuurlijk. Vanavond is het soep dag dus ik ga hem straks gelijk uitproberen voor de linzensoep.

10919192_833425546696917_1318177911_n

Het weekend was natuurlijk veel te snel voorbij, zoals gewoonlijk. Het moeilijkste is om weer gedag te zeggen tegen je kinderen. Vooral omdat we niet weten wanneer we weer komen. Maar ik denk dat elke moeder dat wel begrijpt. Ik mis heel veel van ze maar heb ook niet vaak de mogelijkheid om te komen. Ik probeer daar niet veel bij stil te staan maar het is heel moeilijk. Maar goed, weer over naar de orde van de dag. De #FightingMyNafsChallenge gaat door. Ik heb wel net een hele bak snoep leeggegeten maar… it’s not all about candy. Na dit weekend ga ik mezelf vandaag proberen te herpakken. Er is nog genoeg te doen hier. Dus OFF I go…

About the post

Geen categorie

2 Comments

Add yours →

  1. aminacasamina 14 maart 2015 — 10:11

    Ik had ook deze buggy (oa). Het is idd iets duurder, maar de kwaliteit is SUPER.
    En echt leuk om te lezen dat je je kids samen had. Denk dat dat nog lekkerder was van gevoel dan al dat snoepen en eten samen Alhamdulillah 🙂

    Like

    • Ja, ik vind dat hij veel voordelen heeft tegenover die anderen maar toch, hij is niet zo heel comfortabel voor de N. Maar ik ben er echt superblij mee dat ik in het openbaar vervoer zo flexibel ben met dat ding en ja met de kids was leuker dan dat snoep natuurlijk.

      Like

Geef een reactie

