Daar was ik weer

Zo, daar ben ik weer. Na een goede start van mijn blog ben ik toch wel even gigantisch ingezakt. Daar zijn verschillende redenen voor. 2 Belangrijke. De eerste is prinses S. Vorige week besloten we namelijk om haar toch echt te laten starten. (de papa had ivm de afstand wat twijfels). Daar moesten natuurlijk nog wat dingetjes voor aangeschaft worden en aangezien de winkels niet om de hoek zijn heeft dat wat tijd gekost. Donderdag en vrijdag ging ze dan echt naar school en alhoewel het vroeg wakker worden best wel lastig is, vind ik het heel fijn om ’s morgens om 7.15 naar de bus te lopen. Met de tijd die ik heb als de S. op school is kan ik niet zo heel veel. De N. moet eten, het huishouden moet gedaan worden, zelf eet ik natuurlijk ook tussendoor en het liefste kook ik al van te voren zodat ze op tijd kan eten. Weinig tijd over voor bloggen dus. Ik had er ook even niet zoveel zin in…

Bloggen is tegenwoordig ongelofelijk commercieel. Wil je dat je blog een succes word en door iedereen gelezen word, moet je tig keer per dag de link van je blog ergens plaatsen. Of reageren op andere blogs. Dat staat me tegen. Het is nou ook weer niet zo dat ik de schrijfster van de eeuw ben of de leukste dingen meemaak ofzo. Ik ben gewoon ik en ik schrijf over dingen die mij interesseren. Just that. Via facebook ben ik lid geworden van een groep waar je dit jaar elke dag een tip krijgt om je blog een succes te maken en ik word echt doodziek van het gespam. Ik begrijp best dat mensen zakelijk gezien nodig hebben maar zoveel moeite doen zodat er mensen op je blog klikken en je dan in je statistieken weer iemand hebt die leest?

Ik zal eerlijk zijn, in het begin wilde ik mijn blog een succes maken want sommige mensen verdienen ook geld met hun blog. Dat leek me wel wat als huisvrouw. Dat je geld kunt verdienen met iets dat je leuk vind is ideaal. Helaas betekent dat in mijn geval dat ik mijn huishouden zou moeten verwaarlozen en mijn kinderen minder aandacht zou kunnen geven. Leuk voor iedereen die dat wel kan maar hier lukt dat niet. Ik sta om 6 uur op, ga 7.15 weg en kom rond 9.30 terug, dan vertrek ik weer rond 14.00 en kom weer rond 16.15 thuis. Dan zorg ik er voor dat S. wat fruit eet, dat ze haar huiswerk doet (als ze dat heeft), dan eten we daarna. Voordat ik tijd heb om de laptop aan te doen val ik al half in slaap.

Tijdmanagementproblem of een echt tijdprobleem, I don’t know maar ik heb besloten om het bloggen leuk te laten blijven en doe het wanneer ik tijd heb en wanneer ik zin en inspiratie heb. Zo heel af en toe mijn link wat spammen maar daar blijft het wel bij. Zo, nu snel naar de keuken want er staat nog wat afwas, charmilla moet gemaakt worden, fruit voorbereiden voor little N. Was opvouwen enz enz enz. Later!

About the post

Geen categorie

2 Comments

Add yours →

  1. hetty huiberts 3 februari 2015 — 15:11

    Hallo Famizo Goed gedaan hoor ,je omschrijft het precies zoals het gebeurt . Niemand zit te wachten op flut verhaaltjes die snel gemaakt zijn . Blijf je focussen op goede en waardevolle dingen . Ik persoonlijk vind alles wat ik lees van jou geweldig (bevooroordeeld denk ik ). dikke kus van je mama . X

    Date: Tue, 3 Feb 2015 10:13:13 +0000 To: hetty26@live.nl

    Like

Geef een reactie

