Goed en slecht nieuws en moeder zijn

In België heb je sinds kort een nieuw islamitisch tijdschrift. Het heet Aya Magazine. Het is leuk om te lezen en er staan dingen in die ik interessant vind. Van Aya Magazine vroegen ze hun lezers dat als ze iets wilden schrijven, ze het mochten insturen. Which I did offcourse… Het duurde en duurde en duurde voordat ik er iets over hoorde maar gisteren was het zover…

Ik kreeg een bericht op facebook dat ze mijn artikel zouden publiceren. Elhamdulilah. Yihaa, zo cool. Het is een kort stukje maar zo leuk dat mijn naam daar dan onder komt te staan.  Het was echt een leuk nieuwtje want ik zit al bijna een week binnen met 2 zieke kinderen die alletwee een luchtweginfectie hebben. Kleine dictator Noem is al aan het herstellen elhamdulilah maar die kleine prinses is alleen maar zieker geworden. We moesten dus vandaag weer naar de dokter want ik maakte me een beetje zorgen. De dokter zei dat ze toch wel heel erg vastzittend, dik slijm had en dat ze daar wel iets voor moest hebben. Das dus de aerosol geworden. 3 x per dag mag ze aerosollen in de hoop dat ze beter zal worden. Ze is echt zielig, ze ligt de hele tijd maar zo’n beetje, kan amper praten en is echt zwak. Het nieuwtje was dus zeer leuk maar werd een beetje ondergesneeuwd door de zieke kindjes. Daarnaast kreeg ik een ander niet zo leuk telefoontje over de 2 grote kinderen. Twee grote kinderen met een groot probleem.

Om mezelf in een tijdschrift te zien staan met een zelfgeschreven stukje was wel een beetje wat ik heel graag wilde maar het welzijn van je kinderen is het allerbelangrijkste. Dat doet je hart geen goed als je kinderen zo’n groot probleem hebben. Ik hoop dat ze ook deze storm goed zullen doorstaan en altijd achter de wolken de zon blijven zien schijnen. Ze hebben in ieder geval allebei de problemen omgezet in woorden en zijn een blog begonnen. We zijn dus nu de familie Blog. Ik ga nu weer even mijn taak als moeder voortzetten en de S. laten aerosollen en ze daarna alletwee fruit geven. Moeder zijn kost je heel wat, heel veel bakken met geld, je strakke buik, je mooie haren, je slaap maar uiteindelijk zijn ze het echt meer dan waard.

About the post

Geen categorie

One Comment

Add yours →

  1. It’s a hard job….maar de mooiste job 🙂

    Like

Geef een reactie

