Things I love

Er zijn zo van die dingen waar je intens van kunt genieten. Vaak vergeten we de leuke dingen des levens omdat we in beslag worden genomen door de dagelijkse dingen. Toch is het belangrijk om stil te zijn bij de leuke dingen. Daarom vandaag een “things-I-Love-Blog”.

  • Het vooruitzicht van een weekend Alkmaar om de kinderen te zien
  • Koffie in een mooi kopje
  • Ongestoord kunnen schrijven
  • Plannen maken voor de vakantie
  • Honing uit Spanje die gewoon echt naar Spanje ruikt
  • Kaas Kaas Kaas Kaas Kaas Kaas (ik ben een echte Alkmaarder, sorry)
  • Biefstuk van mama
  • De geur van verse munt
  • Die kleine jongen die zo heerlijk kan lachen
  • Van een oude, kleine, niet zo denderende auto naar een nieuwere, grotere en comfortabele auto en dan naar de Ardennen rijden.
  • Zetelverwarming in de auto
  • Uit het raam naar de tuin kijken en de zon zien schijnen
  • Soraya verrassen met een dagje dierentuin, ze was zooo blij
  • Kinderen die goed eten, dat maakt me echt blij
  • Uit eten gaan
  • De gedachte aan de reis naar Marokko, door de bergen, in de warmte en ’s avonds de lichten zien ergens boven op een berg. Bij elk benzinestation naar binnen gaan en iets kopen.

Nou, dit was het voorlopig wel maar ik ga meer zulke blogs maken, gewoon omdat ik het leuk vind en nodig heb.
Waar word jij heel erg blij van?

About the post

Geen categorie

8 Comments

Add yours →

  1. Kinderen die goed eten maken mij ook blij haha 🙂 En de zon uiteraard!

    Like

  2. Ik word stiekem heel blij van in alle rust lekker staan te koken :$

    Like

  3. Ga je dit jaar ook weer naar Marokko?
    Things i love…. Mijn kinderen mijn lust en mijn leven.
    Also love your blog 💋

    Like

    • Ik hoop het inshaAllah. Ik zie er een beetje tegenop omdat Noem na een uur autorijden begint te krijsen. Niet gewoon een beetje huilen en dat ik hem kan afleiden hoor. Nee, krijsen. Keihard. Maar goed, we shall see.

      Dus je vindt de blog leuk, ik heb het echt gemist hoor. Jammer dat ik er niet zo veel tijd voor heb. En natuurlijk je kids, dat weet iedereen die jou kent!

      Like

Geef een reactie

