woehoeeeeeeee

Zoals ik van de week al schreef in een blog, ben ik dus van mening dat je achter je eigen succes aan moet gaan. Je moet iets doen wat je leuk vindt en dan naar een doel toewerken. Toen ik die blog schreef had ik een column geschreven en ik had die opgestuurd. Ik had verwacht dat ik echt heel lang moest wachten omdat ik dat de vorige keer ook moest maar ….

subhanAllah. De volgende dag, toen de blog online kwam met ‘mijn droom’ (die was ingepland), had ik al een mailtje te pakken…
Met daarin het ongelofelijke (spellingadvies is ongelofelijk of ongelooflijk) goede nieuws dat ze mijn column prachtig vond en dat ze hem ging plaatsen. Woehoeeeeeeeeeeeeeeee.
Dat verzin je toch niet? Ik bedoel, ik heb helemaal geen opleiding gedaan om te schrijven, geen NHA cursus om me bij te scholen op spellingsgebied en ik heb gewoon out of the blue, random, iets geschreven en het opgestuurd en het wordt geplaatst! In Aya Lifestyle Magazine.
6572a7_dd94ad9a2239460a8663bce24fd74601_jpg_srz_p_153_203_75_22_0_50_1_20_0

Persoonlijk vind ik dit best wel een succesje. Zo rond 2003/2004 kwam ik erachter dat ik eigenlijk graag schreef. Dat was heel apart hoor. Ik was alleenstaande moeder en keek graag ‘seks & the city’ en zag dat Carrie altijd maar schreef en ik dacht: “ik kan dat ook en ik ga het doen ook.” Aldus geschiedde, ik schreef over dingen die me bezig hielden en had een blog waar ik ook dagelijks mee bezig was. Alleen ja, toen ging ik trouwen en ik schaamde me eigenlijk omdat ik onzeker was over het schrijven. Ik deed het als hij niet thuis was maar zo wilde ik het niet. Dus besloot ik maar te stoppen. Natuurlijk kruipt het bloed waar het niet gaan kan en daarom begon ik weer opnieuw. In eerste instantie was deze blog dan ook bedoeld om te zien hoe ik en schrijven met elkaar overweg konden, of ik dat nog wel kon en of ik het nog wel leuk vond. Dat er 2 x een stuk van mij geplaatst zou worden in een islamitische glossy, had ik echt niet verwacht en natuurlijk is dat voor mij wel een hele grote stimulans om wat vaker de stoute schoenen aan te trekken en te doen wat ik wil doen.
Ok, ok, ik wéét echt wel dat ik schrijffouten maak en dat ik echt niet de allerbeste schrijfster ben maar hey, I like what I do en is dat niet het belangrijkste??

Wat is jouw persoonlijk succes qua werk of dagbesteding?

About the post

Geen categorie

11 Comments

Add yours →

  1. Wooooow wat gaaf ma sha Allah!

    Like

  2. Superstaat! Gefeliciteerd!

    Like

  3. Waaaauw proficiat lieverd! Ben zo blij voor je! Je inspireert me, misschien moet ik ook maar eens mijn stoute schoenen aantrekken!

    Like

Geef een reactie

