Bijbabbelen

Zoals gewoonlijk heeft het weer even geduurd voor ik weer kon bloggen. Daarom praat ik jullie even bij met de dingen die ik even kwijt wil. Waaronder mijn ideeën voor de blog. In mijn hoofd heb ik zoveel dingen die ik wil doen maar mijn tijdsgebrek dwingt me om heeel rustig, veels te rustig te doen. Zo irritant en frustrerend. Die ideetjes heb ik voor veel dingen. Ook voor

Soraya haar kamer. Ik wil haar kamer zo gezellig maken. Gezellig maar ook rustig. Op haar vloer wil ik wit laminaat en hetzelfde wit/room kleurige harige tapijt dat wij beneden hebben. Dat is lekker om op te zitten en als je in de huiskamer een wit/room kleurig tapijt hebt, kun je dat ook zeker in de slaapkamer doen. Haar meubeltjes wil ik het liefste ook wit. Wit is helder, wit is schoon, wit is mooi, wit is handig met muggen en wit kun je opleuken met accesoires. Zo wil ik zelfs voor haar bed een witte dekbedhoes en wit kussensloop. Dat wil ik dan weer met kussens in pasteltinten.

Aan haar muur wil ik witte fotolijstjes met pastelkleurige achtergronden met teksten erop. En zelf wil ze heel graag nepbloemen in haar kamer. Binnenkort gaan we ook een bureau voor haar kopen omdat ze beneden niet zo goed kan kleuren met dat broertje van haar die haar stiften afpakt als hij de kans krijgt en daarmee lekker op de vloer gaat zitten tekenen. Ok, dat was dan de kamer van Soraya.

In de tuin wil ik het allerliefste een houten hek dat wit geschilderd is en een speeltoestel van hout dat OOK wit geschilderd is. In combinatie met het gras zal dat prachtig zijn. De voortuin is nu nog een zootje omdat de woningbouwvereniging een hele grote, boswaardige boom hadden geplant tig jaar geleden. Die boom moet weg en die gaat weg en is al half weg. Alleen de takken liggen in de tuin. De boom is dus al half weg maar er staan er nog 3 die wegmoeten. Dan staan er nog heeeel veeeel struiken die wegmoeten. Maar daarna moet er een hek komen en moet het bestraat worden.

Dan nog de blog. Ik wil inshaAllah artikelen schrijven over de Ramadan voor de  #ramadanchallenge2015 van http://www.mammiemammie.nl/oproep-ramadan-challenge-ramadanchallenge2015/#comment-3940 . Want sowieso is de ramadan ontzettend interessant materiaal om over te schrijven en het motiveert me ook om mijn doelen te behalen inshaAllah.

Wat ik ook voor de blog wil doen is interviews doen met bloggers waar ik vaak lees. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben naar bepaalde dingen en dat dan wil delen met jullie. Ik twijfel alleen wanneer ik er mee ga beginnen omdat ik niet altijd tijd heb en er toch graag een wekelijks item van wil maken.

interview
Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen want ik wil stap voor stap wat verder gaan met mijn blog. Ik wil hem koppelen aan bloglovin’ maar heb nog niet echt een clue hoe het werkt. Ook wil ik hem nog koppelen met google maar wederom ook geen idee.
Bloggen is heel leuk maar het is dus niet alleen bloggen. Het is ook hoe je blog eruit ziet. Momenteel ben ik niet heel erg tevreden omdat ik mijn blog wat lichter en vrolijker wil maken en er ook wat meer foto’s aan toe wil voegen. Maar ik heb er niet echt veel verstand van dus dat duurt wat langer. Als je tips hebt hoe ik mijn blog kan koppelen met bloglovin of google, graag. Ik ben ondertussen weer bezig met de kleine die alweer wakker is geworden, snotverkouden en al. Ik heb hem maar een kleurboek gegeven maar dat duurt ook maar 5 minuten voor hij uitgekeken is denk ik. Ik brei er dus maar een eind aan en probeer zo snel mogelijk weer verder te bloggen. Tot snel!

About the post

Geen categorie

10 Comments

Add yours →

  1. Oooh, ik ben ook zo verliefd op wit! (dat had je vast gezien bij mijn thuis haha!) leuk artikeltje!

    Liked by 1 persoon

  2. De kleur wit vind ik enorm rustgevend dus begrijp zeker jje verlangen en gevoel voor de kleur wit lieverd mucho love

    Like

    • Ja vooral met tetra doeken die kan je ook zo in de bleek gooien. Witte babykleding is echt makkelijk. Alleen ik kocht ook blauwe handdoekjes en rompertjes enzo zodat ik ze bij de witte was kon doen en bij de donkere was. Dan zat ik nooit zonder.

      Like

  3. Klinkt mooi wat je voor je dochters kamer in gedachte hebt. Haha en zo herkenbaar met kleurtjes afpakken en op de vloer kleuren. Hier ook met mijn dochters 🙂

    Like

Geef een reactie

