#ramadanchallenge2015

Een tijdje terug kwam ik de blog http://mammiemammie.nl/ tegen en tot mijn verbazing was dit weer een fijne mama/moslima blog. Als moslima vind ik het altijd fijn om te zien

dat er nog meer moslima’s bloggen. En dan al helemaal als het in het Nederlands is en ook nog eens een mamablog is.
Op haar blog had ze het over de #ramadanchallenge2015. Het leek me direct leuk om mee te doen aangezien ramadan de perfecte maand is voor een challenge. In deze blog
http://www.mammiemammie.nl/oproep-ramadan-challenge-ramadanchallenge2015/ legt ze uit wat de challenge precies inhoudt.

Ik ga inshaAllah nog zeker verschillende posten schrijven over de ramadan omdat dat een heel leuk onderwerp is. Het enige lastige voor mij is dat ik in deze nieuwe blogwereld nog veel dingen aan het zoeken ben. Zoals ik wel vaker zeg is mijn tijd beperkt. Ik wil heel graag bloggen maar er zijn ook verschillende dingen die ik moet uitzoeken. Ik wilde bijvoorbeeld een bloglovin button toevoegen maar dat lukte me niet. Ik ben daar dan wel een half uur mee bezig geweest terwijl ik eigenlijk gewoon even snel een blog wilde schrijven en klaar. #fail . Maar goed, never mind hoor want dat hoort er gewoon bij en langzaam maar zeker zal het wel lukken inshaAllah. Normaal zou ik ook nog alle links van de bloggers die meedoen hierbij moeten vermelden maar ik doe gewoon de link van mammiemammie waarin de moslima bloggers vermeld zijn die al een leuke blog geschreven.http://www.mammiemammie.nl/voorbereiden-op-de-ramadan-ramadanchallenge/ Ik raad je aan een kijkje te nemen omdat sommige het over knutselen met de kinderen hebben en andere het weer gewoon over hun eigen #ramadanchallenge2015 hebben. Persoonlijk vind ik alles leuk wat met ramadan te maken heeft.

Trouwens als iemand nog praktische tips heeft over hoe ik de lay out van mijn blog wat leuker kan maken, please do tell want er zijn zoveel knopjes hier om op te klikken en ik weet niet altijd welk gevoel het heeft als ik iets probeer. Dus als je ervaring hebt met wordpress en een verbetering weet, let me know.

In een andere blogpost zal ik binnenkort beschrijven wat mijn#ramadan2015challenge is maar ik ben wel nieuwsgierig. Wat is eigenlijk jullie ramadanchallenge?

About the post

Geen categorie

Geef een reactie

