Little confession

Dit is waarschijnlijk mijn kortste blog ooit maar ik heb een bekentenis:
Ik denk dat ik het vervelendste kind ooit heb. Begrijp me niet verkeerd, het is ook het schattigste kind ooit mashaAllah. Hij is alleen zo vervelend. Over 3 maanden word hij 2 inshaAllah en misschien moet ik nog geduld hebben maar wanneer stopt hij met lachen als ik boos word? Wanneer zal hij snappen dat het niet ok is om de stekker van de wifi eruit te trekken, de ovendeur open te trekken en erop te zitten, flessen olie te pakken, op de televisiekast te klimmen, zijn zus te bijten, mij te knijpen tijdens de borstvoeding, keikeiKEIhard te janken omdat hij NU opgetild wil worden? Wanneer? Ik heb het einde in de bek en het lijkt alleen maar erger te worden nu ik hem niet meer vast kan zetten omdat hij zichzelf loswurmt.

Als je tips hebt die echt handig zijn of een kinderkooi hebt mag je dat hieronder echt achterlaten.

About the post

Geen categorie

10 Comments

Add yours →

  1. Balorig. Dat is de enige tip die ik voor je hebt. Heb er net zo een rondlopen en dit is het enige wat af en toe helpt. De ogen in m’n achterhoofd hebben al een brilletje nodig 🙈

    Like

    • Hahahahaa ja echt he. Ja maar hoe kook jij dan???

      Like

      • Ik sluit de deur naar de woonkamer. En zijn kamer ligt schuin tegenover de keuken. Dus hij verplaatst z’n bezigheden dan naar daar terwijl ik hem steeds de keuken uit wieber of hem laat meehelpen met kleine takjes want anders staat hij krijsend aan m’n benen of aan het fornuis te rotzooien. Ons huis is klein. En met deze kleine aap ben ik daar blij om hoor. Hij lacht ook gewoon als je boos wordt of zet z’n gorilla act dan aan.

        Like

      • Oow echt? Ik dacht echt dat hij wel rustig was. Best wel een geruststelling dat ik niet de enige ben eigenlijk. Sorry.. Onze keuken grenst aan de huiskamer. Hij kan dus nog van alles doen.

        Like

      • Nee haha. Rustig? Veel mensen denken dat. Tot ze hem in actie zien haha ma sha Allah.

        Like

      • Ja hier ook. En ze denken allemaal dat het wel meevalt, zelfs mijn man omdat hij er niet de hele dag bij is. Vandaag is ecjt de ergste dag volgens mij. Echt strontvervelend zeg. Fase fase fase faaaaaase

        Liked by 1 persoon

      • Maar als ik de kans heb dan is het papa let je op je kind terwijl ik kook hoor 😉

        Like

      • Ja hier sowieso ook. Hij heeft deze ramadan altijd vroege dienst. Slecht voor zijn gezondheid want hij eet vaak maar 1 x maar goed voor.mij.

        Like

  2. http://www.janetlansbury.com

    Hele goeie tips en adviezen, misschien vind je er iets dat kan helpen. 🙂

    Like

Geef een reactie

