Blogs I like

Omdat ik blogs lezen zo leuk vind maar er zoveel zijn, ga ik proberen om elke woensdag een blog in het zonnetje te zetten. De eerste blog waar ik mee begin is die van Madelon van Waymadi. Al een paar jaar terug begon ik bij haar te lezen maar omdat ik elke keer via een andere blog bij haar kwam, las ik daar niet heel vaak. Nadat ik weer wat actiever werd met lezen, las ik ook steeds vaker Waymadi. Ze was net als mij, zwanger op dat moment en ik kreeg een heel ander beeld bij haar omdat ze zich ook bezighield met dezelfde dingen als mij. Ik begon steeds vaker te lezen en toen ik op een gegeven moment via een groep op fb met haar aan het mailen was over iets, was ik helemaal om. Ik vond haar daarvoor al leuk maar als iemand echt dezelfde interesses heeft en daarin al wat verder staat, kun je daar alleen maar van leren. Print

Madelon schrijft over eten, lekker eten, veel lekker eten, natuurlijke verzorgingsproducten, haar zoontje Z., haar kat Fahed, babywearing en over borstvoeding. En natuurlijk vind ik dat super omdat ik zelf ook borstvoedingsfan ben. Daarnaast heeft ze nog allerlei andere dingen waar ze over schrijft samen met haar vriendin Tracy zoals af en toe over de islam. Wil je ook lezen bij Madelon  en Tracy? Dat kun je doen op www.waymadi.nl

About the post

Geen categorie

4 Comments

Add yours →

  1. ja, da’s een goede manier om nieuwe blogs te leren kennen. Ik doe dat ook regelmatig, ik heb daar een rubriek voor : ‘ blog in de kijker ‘

    Like

  2. Wat lief! ❤ Ik had het al eerder gezien maar had nog geen tijd gehad om te reageren hihi.

    Like

Geef een reactie

