Blogs I like

Zoals al eerder had gezegd, ga ik elke week op woensdag een blog in het zonnetje zetten. Ik doe dat omdat ik graag wil laten zien dat er nog meer leuke blogs zijn. Leuke dingen moet je delen tenslotte.

De blog die ik vandaag in het zonnetje zet is die van Mahwish. Zij blogt op mammiemammie
Mammiemammie is een blog van een (trouwens ontzettend knappe mama) mashaAllah, die 2 dochtertjes heeft.
Ze geeft regelmatig reviews en als mama van kleine Nu’aim zijn haar soort reviews altijd leuk om te lezen.
Ook geeft ze regelmatig leuke prijsjes weg en toevallig hebben Soraya en ik deze week een hele coole kindernaaimachine bij haar gewonnen hahaha. Ik had elke keer gewoon te weinig tijd om mee te doen en op de valreep deed ik het snel even en hop voila, gewonnen. Elhamdulilah. Voor de rest praat ze over echte mamadingen en heeft ze ook soms artikelen voor de kindjes. Dit jaar had ze de ramadanchallenge2015 opgezet waarin moslimbloggers gemotiveerd raakten om islamitische artikelen te publiceren. Ik had helaas heel weinig tijd omdat we direct na de ramadan op vakantie gingen maar ik vond het heel leuk om te lezen, al die blogs.

Wil je een kijkje nemen bij Mahwish, dan kan dat op http://www.mammiemammie.nl

image

Heb jij een favoriete blog, drop je link dan hieronder en wellicht zal ik die dan ook een keer in het zonnetje zetten. Veel liefs en tot vrijdag, als God het wil.

About the post

leuke blogs

One Comment

Add yours →

  1. Ahh wat lief dat je mij en mijn blog hier in het zonnetje zet. Dankjewel ❤

    Like

Geef een reactie

