Goeiemorgen!

Goeiemorgen, als even op de link klikt zie je een mooi nieuwsbericht. You gotta love this woman. Ik heb trouwens een nieuwe blog geschreven die al klaar is. Ik twijfel alleen nog een beetje om hem te plaatsen omdat hij deze keer wel héél erg persoonlijk is. En ik weet van mensen die ik vaak zie maar niet heel goed ken dat ze soms ook mijn blog lezen. Op zich vind ik dat bepaalde dingen gezegd moeten worden om zo taboes op te heffen en om over bepaalde dingen helderheid te geven. Alleen nu gaat het om mezelf en om iets waar ik een vermoeden van heb en nog niet zeker weer. Vandaar de twijfel. Ik hou hem dus nog even ongepubliceerd.

Prettig weekend!

Buschauffeur Tel Aviv weigert Arabische man uit bus te zetten – http://nos.nl/l/2079201

About the post

Geen categorie

2 Comments

Add yours →

  1. Gelukkig zijn er overal ter wereld mensen met gezond verstand en vertrouwen in de medemens. Plaats je de andere blog nog? 🙂

    Like

Geef een reactie

